V Gorenjski banki stremimo k oblikovanju dolgoročnih in profesionalnih odnosov, negovanju zaupanja, varovanju podatkov in transparentnemu komuniciranju. Spodbujamo finančno opismenjevanje strank z Digitalnimi dnevi, dnevi stanovanjskih kreditov, naložbenimi in zavarovalnimi dnevi in strankam s transparentnim predstavljanjem produktov in jasno komunikacijo pomagamo pri sprejemanju finančnih odločitev.
Prizadevamo si ustvarjati delovna mesta, ki zagotavljajo enakost med spoloma ter strokovni in osebni razvoj zaposlenih. Spodbujamo razvoj znanja, kompetenc in inovativnega razmišljanja ter celostno nadgrajujemo svoje delovanje kot družbeno odgovoren delodajalec.
Proaktivno uresničujemo politiko sponzorstev in donatorstev, s katero dvigamo kakovost bivanja lokalne in širše skupnosti ter krepimo svoje osnovno poslanstvo, vrednote in etične zaveze. Pri tem se osredotočamo na področje varovanja okolja, pomoči družinam in finančno šibkejšim posameznikom ter podporo športu.