1. Digitalni faktoring v nekaj minutah
Z aplikacijo E-faktoring podjetja avtomatizirajo uvoz faktur in dokumentacije, kar pomembno zmanjša količino ročnega dela, možnost napak in prihrani čas. Postopek potrjevanja vseh strank – odstopnika, dolžnika in banke – poteka v celoti prek spletne aplikacije in se posledično skrajša le na nekaj minut.
2. Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje
Z digitalizacijo faktorinških storitev lahko podjetja urejajo odkup terjatev kadarkoli in kjerkoli, v pisarni ali od doma. Odstopniki in dolžniki so o vseh potrebnih aktivnostih hitro in preprosto obveščeni po elektronski pošti, imajo možnost poljubnega določanja dneva financiranja in tudi prejemnikov obveščanja.
3. Učinkovito brezpapirno poslovanje
S tem ko podjetja preprosto naložijo celotno dokumentacijo za odkup terjatev v spletno aplikacijo E-faktoring, odpravijo stroške tiskanja in pošiljanja dokumentacije v fizični obliki, kar prinaša otipljive finančne prihranke.
4. Brezskrbno poslovanje v mednarodnem okolju
Izvoznim podjetjem faktoring zagotavlja brezskrbno poslovanje v mednarodnem okolju, saj omogoča stoodstotno zavarovanje tveganja neplačila dolžnikov ter ponuja njihov neprestani monitoring. Gorenjska banka omogoča odkup terjatev dolžnikov iz vseh evropskih držav, s čimer podpira razvojne načrte podjetij in njihove izvozne ambicije.