Novica

1. julija spreminjamo Splošne pogoje za potrošnike

1. julija spreminjamo Splošne pogoje za potrošnike

Skladno Zakonom o plačilnih storitvah in sistemih vas obveščamo, da bomo s 1. julijem 2017 spremenili Splošne pogoje o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike in Dokument z informacijami o nadomestilih.

 

Spreminjamo del dokumentacije, ki se nanaša na osebne račune, in sicer:  
 

1. V Splošnih pogojih o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike:

  • Dne 1. 7. 2016 smo prenehali izdajati čekovne blankete, unovčevali pa jih bomo do vključno 30. 6. 2017. S tem razlogom iz omenjenega dokumenta umikamo vse določbe v zvezi s čekovnimi blanketi.

  • Točko 7.7. "Limit na osebnem računu" smo na osnovi Zakona o potrošniških kreditih (ZPotK-2) dopolnili z namenom, da sme banka za oceno kreditne sposobnosti preveriti zadolženost potrošnika z vpogledom v zbirko osebnih podatkov – SISBON.
  • V isti točki smo dodali tudi določilo, da sme banka zavarovalnici posredovati uporabnikove osebne podatke, podatke o limitu ter podatke o skupnem znesku terjatev po morebitnih sklepih o izvršbi zoper imetnika, vse izrecno za namen izvajanja zavarovanja.
  • V točki 14. Varovanje osebnih podatkov smo dodali določilo, da banka in oseba, ki s cesijo pridobi pravice iz pogodbe, lahko pri upravljalcih zbirk osebnih podatkov opravljata poizvedbe o bivališču, zaposlitvi ali premoženjskem stanju potrošnika in o vseh drugih podatkih, potrebnih za izvajanje pogodbe in morebitno izterjavo njenih terjatev.

 

Podrobnejši predlog sprememb

Trenutno veljavni Splošni pogoji o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike

 

2. V Dokumentu z informacijami o nadomestilih:

  • Odstranili smo točko, ki se nanaša na preklic veljavnosti in blokacijo čekovnih blanketov na zahtevo uporabnika.

 

Podrobnejši predlog sprememb

Trenutno veljavni Dokument z informacijami o nadomestilih  
 

 

Prejšnja novica  
25.04.2017

1. junija spreminjamo pogoje poslovanja za pravne osebe, podjetnike, zasebnike in osebe civilnega prava

Spremenila se bo Tarifa nadomestil za plačilne storitve in obrestna mera za poslovanje na transakcijskem računu.

več
Naslednja novica  
01.06.2017

Pet pravil za brezskrben dopust

Finančna urejenost je predpogoj za brezskrben in varen dopust. Pri tem ni pomembno, ali gre za skrbno načrtovano potovanje ali pa za spontano iskanje novih krajev in doživetij.

več
Preberite tudi  
01.02.2017

Spremenjeni splošni pogoji za potrošnike ter dokument z informacijami o nadomestilih

Skladno s 85. členom Zakona o plačilnih storitvah in sistemih vas obveščamo, da bomo v Gorenjski banki s 1. aprilom 2017 spremenili Splošne pogoje o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike in Dokument z informacijami o nadomestilih.

več
 
01.03.2017

1. aprila spreminjamo pogoje poslovanja na področju plačilnih in drugih storitev

Spremenili se bodo splošni pogoji o opravljanju plačilnih storitev ter pogoje, ki se nanašajo na uporabo spletne banke Link c in dnevno nočnega trezorja

več

Imate vprašanje?
Pišite nam.

Z vnosom e-naslova ali telefonske številke se strinjate, da vam pošljemo odgovor ali vas pokličemo in vas obveščamo o novostih.

Ali pa nas pokličite na telefonsko številko 04 20 84 101

Odprite račun
pri Gorenjski banki
še danes

Pot do osebnega bančnega računa je enostavnejša kot se zdi na prvi pogled. Povsem nov bančni račun pri nas lahko naročite kar prek spleta.

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.