Novica

"Drago Kos bi zdaj pomagal Miodragu Kostiću" - odziv na objavo v časniku Delo

"Drago Kos bi zdaj pomagal Miodragu Kostiću" - odziv na objavo v časniku Delo

Dne 09. 03. 2017 je bil v časniku Delo na 3. strani objavljen prispevek Suzane Kos, v katerem povzema vsebino pogovora z Dragom Kosom, znotraj tega pa je naveden tudi niz neresničnih in zlonamernih trditev o Gorenjski banki.

Uprava in nadzorni svet Gorenjske banke odločno zavračata predvsem navedbo, po kateri naj bi bila »Gorenjska banka med tistimi bankami, ki še niso pobrskale po svojem kreditnem drobovju, a bi morale«. Gre za neresnično, neosnovano in zlonamerno trditev, ki nima nikakršne podlage ne v sistemu upravljanja in ne v poslovnih aktivnostih banke. 

Gorenjska banka je v letu 2016 v celoti izpolnila zahteve Banke Slovenije, ki se nanašajo krepitev kapitalske ustreznosti in upravljanje kreditnega tveganja. V obdobju od 2014 do 2016 je izvedla  vse potrebne aktivnosti in postopke za zaščito interesov in ugleda banke, vključno z zunanjim forenzičnim pregledom preteklega poslovanja ter pravnimi mnenji zunanjih odvetniških družb glede obstoja pravnih podlag in ekonomske upravičenosti za sprožitev postopkov za zaščito interesov banke. Gorenjska banka kontinuirano sodeluje z organi pregona v primerih predkazenskih in kazenskih postopkov. O navedenih aktivnostih je Gorenjska banka dosledno obveščala tudi Banko Slovenije, ki je konec meseca oktobra 2016 z Odločbo tudi formalno potrdila, da so zahteve regulatorja v celoti izpolnjene. 

Enako zlonamerna so namigovanja glede vodstva banke, zaradi katerega naj bi Miodrag Kostić sploh potreboval storitve Draga Kosa. Gre za insinuacije, katerih izključni namen je omajati ugled banke in njenega vodstva. Ob tem ne gre izpustiti dejstva, da je Gorenjska banka prav pod tem novim vodstvom pripravila in izvedla obsežno prestrukturiranje, ki je bilo usmerjeno v izboljšanje poslovanja, nadgradnjo sistemov upravljanja s tveganji in krepitev kapitalske ustreznosti. Prav zato je bila med domačimi bankami, ki so bile konec leta 2013 vključene v obremenitvene teste, Gorenjska banka edina,  ki je uspešno izvedla vse ukrepe, zahtevane s strani Banke Slovenije. Edina tudi ni potrebovala državne pomoči.   

Ključne aktivnosti vodstva banke so torej usmerjene v izboljšanje dobičkonosnosti poslovanja, doseganje srednjeročnih strateških ciljev ter v krepitev stabilnosti banke. To dokazujejo tudi tekoči poslovni rezultati banke.

Prejšnja novica  
09.03.2017

Odziv banke na trditve, objavljene v oddaji 24 ur zvečer

Dne 07. 03. 2017 je bil na programu POP TV, v oddaji 24 ur zvečer, objavljen prispevek, ki se v izhodišču navezuje na dogajanja v Pozavarovalnici Sava Re, v nadaljevanju pa navaja tudi nekatere nepreverjene in neresnične trditve o Gorenjski banki.

več
Naslednja novica  
15.03.2017

6,3 milijona evrov nerevidiranega čistega dobička

Gorenjska banka je po nerevidiranih podatkih v letu 2016 ustvarila 12,2 milijona evrov dobička iz rednega delovanja in 6,3 milijona evrov čistega dobička. Kapital banke se je povečal za 16,6 milijona na več kot 200 milijonov evrov, kapitalska ustreznost b

več

Imate vprašanje?
Pišite nam.

Z vnosom e-naslova ali telefonske številke se strinjate, da vam pošljemo odgovor ali vas pokličemo in vas obveščamo o novostih.

Ali pa nas pokličite na telefonsko številko 04 20 84 101

Odprite račun
pri Gorenjski banki
še danes

Pot do osebnega bančnega računa je enostavnejša kot se zdi na prvi pogled. Povsem nov bančni račun pri nas lahko naročite kar prek spleta.

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.