Novica

Spremenjeni splošni pogoji za potrošnike ter dokument z informacijami o nadomestilih

Spremenjeni splošni pogoji za potrošnike ter dokument z informacijami o nadomestilih

Skladno s 85. členom Zakona o plačilnih storitvah in sistemih vas obveščamo, da bomo v Gorenjski banki s 1. aprilom 2017 spremenili Splošne pogoje o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike in Dokument z informacijami o nadomestilih.

 

Splošnim pogojem o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike bomo:

  • dodali točko 7.2. n) Skrbniški osebni račun;
  • točko 7.2. g) Osebni račun s knjižico dopolnili z določilom, da od 1.4.2017 novih osebnih računov s knjižico ni več mogoče odpreti, niti opraviti spremembe iz že obstoječih računov v osebne račune s knjižico;
  • točko 9. Obveščanje in informiranje spremenili tako, da uporabnikom računov, ki uporabljajo spletno banko Link, banka izpiskov po pošti ne pošilja. Izpiskov po pošti banka ne pošilja tudi imetnikom katerihkoli oblik varčevanj, ki jih uporabnik lahko spremlja preko Linka. Uporabnik se obvezuje, da bo promet, stanje, odobrene limite in ostale podrobnosti na računu spremljal prek spletne banke Link. V primeru, da želi uporabnik prejemati izpiske v papirni obliki po pošti, mu jih banka na njegovo zahtevo pošilja. Zahtevo uporabnik lahko odda osebno v poslovalnici ali prek spletne banke Link.

splošni pogoji

 

Dokument z informacijami o nadomestilih bomo:

1. spremenili v točkah:

  • vodenje osebnega računa brez izpiska (obveščanja po pošti) za uporabnike Link-a
  • vodenje računa nerezidentom
  • izvršitev sklepa o dedovanju za posameznega dediča
  • poslano SMS sporočilo o stanju na računu
  • izvršitev ročnega trajnega naloga
  • izredno naročilo kartice Activa MasterCard
  • preklic blokacije/deblokacije bančne kartice Activa Maestro na zahtevo imetnika
  • dodatno provizijo za nakazilo v tujino nekomitentu in nakazilo UPN nekomitentu
  • plačila UPN oddanih preko spletne banke Link, bankomata in plačil upokojencev na bančnem okencu
  • unovčenje domicilnih menic in prevzem menic v inkaso.

 

2. Dodali točke:

  • vodenje depozitnega računa v kolikor bi komitent želel prejem izpiska po pošti, v nasprotnem primeru ostane vodenje brezplačno
  • umik sklepa o izvršbi
  • otvoritev in sprememba eksternih trajnih nalogov
  • preklic blokacije navadne in zlate kartice Activa MasterCard
  • deblokacijo PIN-a na bankomatu za kartico Activa Maestro, navadne ter zlate kartice Activa MasterCard
  • sprememba limita in datuma zapadlosti navadne in zlate kartice Activa MasterCard

nadomestila

 

Trenutno veljavni Splošni pogoji o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike in dokument z informacijami o nadomestilih sta na voljo na tej povezavi
Podrobnejši predlog sprememb vam je na voljo tudi na vseh naših bančnih okencih. 

Prejšnja novica  
20.12.2016

Tudi Gorenjska banka z družbo Unior podpisala pogodbo o dolgoročnem sindiciranem posojilu

V konzorciju šestih bank, ki je z družbo Unior podpisal pogodbo o dolgoročnem sindiciranem posojilu, je tudi Gorenjska banka. Posojilo v višini 112,8 milijona evrov je eno večjih sindiciranih posojil v slovenskem bančnem prostoru.

več
Naslednja novica  
14.02.2017

Prenavljali bomo poslovalnico v Radovljici

Gorenjska banka bo pričela prenavljati poslovalnico na Gorenjski cesti 16, v Radovljici, zato bo poslovalnica v soboto, 18. februarja 2017, zaprta. Predvidoma bodo obnovitvena dela potekala do oktobra 2017.

več
Preberite tudi  
25.08.2016

Z današnjim dnem novi Splošni pogoji o opravljanju plačilnih storitev za potrošnike

Spremembe se nanašajo na plačilne kartice (obveščanje uporabnika, plačila računov in stroškov) ter na reševanje reklamacij in sporov.

več
 
16.05.2016

Obvestilo potrošnikom - reševanje reklamacij in sporov

Pritožbe, ki so se doslej reševale v okviru Poravnalnega sveta Združenja bank Slovenije, po novem rešuje Evropski center za reševanje sporov (ECDR). Sprememba velja od 16. maja 2016 dalje.

več

Imate vprašanje?
Pišite nam.

Z vnosom e-naslova ali telefonske številke se strinjate, da vam pošljemo odgovor ali vas pokličemo in vas obveščamo o novostih.

Ali pa nas pokličite na telefonsko številko 04 20 84 101

Odprite račun
pri Gorenjski banki
še danes

Pot do osebnega bančnega računa je enostavnejša kot se zdi na prvi pogled. Povsem nov bančni račun pri nas lahko naročite kar prek spleta.

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.