Temeljne vrednote in načela





Skupek vrednot in načel, ki predstavljajo vodila ravnanja zaposlenih v Gorenjski banki do sodelavcev, partnerjev in strank, povzema Kodeks poslovne etike

 

Zaposlenim pomaga pri sprejemanju odločitev in pri opravljanju dnevnih delovnih obveznosti. Njegovo dosledno spoštovanje krepi tako ugled zaposlenih v banki kot banke same. Prispeva k odgovornemu ravnanju posameznika in kolektiva, posledično pa k višjim standardom poslovanja.
 

Če menite, da obstaja sum kršitve katerega koli določila kodeksa, imate pravico podati prijavo (več o prijavi).

 

Vsak, ki v dobri veri opozori na kršenje kodeksa, pri banki lahko računa na najvišjo raven zaupnosti in zaščite.

 

Prijavo (anonimno ali razkrito) lahko posredujete na enega naslednjih dveh načinov:

 

Banka  -  prijava  kršitve

 

Deloitte - prijava kršitve

 

 

Prijavite se na koristne nasvete

Z vnosom e-naslova ali telefonske številke se strinjate, da vam pošljemo odgovor ali vas pokličemo in vas obveščamo o novostih

Oglejte si tudi: 12 temeljnih vrednot zaposlenih v Gorenjski banki 12 temeljnih vrednot zaposlenih v Gorenjski banki
  Ključna poslovna načela, ki smo jim zavezani vGorenjski banki Ključna poslovna načela, ki smo jim zavezani vGorenjski banki

Začnite z uresničevanjem
vaših želja zdaj.

Pošljite nam povpraševanje ali nas pokličite na 04 20 84 101

Kje smo?

Zemljevid poslovalnic, bankomatov in drugih lokacij Gorenjske banke.