Link Izračun kreditaIzračun depozita Hitri kontakt Lokacije Klepet

Vas zanima, kaj storiti, če plačilo na obroke navkljub prejetemu SMS sporočilu ni bilo izvedeno?

V kolikor nakup navkljub prejetemu SMS sporočilu o delitvi zneska na obroke ni bil obročno razdeljen, se je najbolje obrniti na prijazne in strokovno usposobljene sodelavce Gorenjske banke v klicnem centru, ki nakup na obroke razdelijo ročno. Številka klicnega centra je (04) 20 84 105. Ročen vnos razdelitve nakupa na obroke je mogoč tudi preko spletne ali mobilne banke, in sicer tako, da stranka banki pošlje sporočilo z vsemi podatki nakupa (dan, znesek, želeno število obrokov).

Ste našli rešitev za vašo težavo?

Ste našli rešitev za vašo težavo? Da Ne

Zakaj Gorenjska banka?

Vaš zanesljiv partner.

Z vami kadarkoli nas potrebujete.

Znamo vam prisluhniti.

Ponudbo prilagajamo vašim potrebam.

Mar nam je za vaše uspehe.

Rešitve iščemo skupaj z vami. Za vas.

Gorenjska banka

Tu smo za vas

Kontaktirajte nas

od pon. - pet.: 8.00 - 19.00

  • 04 20 84 312
  • info@gbkr.si
  • Kontaktni obrazec

Rezervirajte termin

za klic ali sestanek

  • Dogovorite se za sestanek

Obiščite nas

vam najbližja poslovalnica